11 October 2011

I'm back!!!

Assalamualaikum, Hello everyone.
Welcome to my simple blog, followers!
Em, untuk follower yg baru join blog saya nie, saya na ucapkan terima kasih yg  teramat sangat.
First of all, let me introuce myself first ok?
Saya Nurana Nasir , nama singkatan Ana (sangat pendek bukan?). 
Umur 15 tahun ( baru lepas PMR, MERDEKA sekejap ).
Hobi saya; main internet, cari lagu or apa2 je yg berkaitan dgn Korea ( imma big ).
Saya seorang yg lasak, garang tp ada lah manja2, gedik2 tu sikit. Haha. ( nama pun perempuan kan? )
Em pantang saya kalau org kutuk or ckp belakang. If na ckp apa2, TERUS TERANG.
Lagi, saya nie perempuan yg susah na rapat dgn lelaki. Sbb perempuan bole buat apa yg lelaki bole buat. Ok wahai lelaki2 sekalian? Haha.
Saya suka hangout ( tk kisahlah dgn siapa pun, ASALKAN saya kenal org tu )
My hope, anda (followers saya) suka baca blog saya. InsyaALLAH, saya akan update selalu blog nie dgn cerita2 merepek-kerepek saya nie.
Sekian, terima kasih guys!
Tata~ ^^