01 December 2010

SHIT !

td keluar dgn mama sbb na beli brang dapur.
sebagai anak perempuan, saya kenelah ikut mama saya.
HAHA ayah cakap owh. *terasa abes.
smpai kat kedai tu, pi la amek brg mama suh amek.
lepas amek tu, kumpul kat dpn cashier !
na kumpul apa, org punya ramai smpai sesak nafas nie haa.
mama tunggu dpn cashier, then dtg sanaa jela dgn brg2 td di tangan.
masa tgh tunggu giliran ( beratur ) aku sempat menCARUT disitu.
na tau apa aku mencarut?
aku ckp, "penuh siakkk. aku na bernafas nie. babi betul la tuan kedai nie.
tak reti ke na besarkan kedai kau yg ramai org nie haa? budget bnyk xna guna.
haih -.- bangang betul. TIN KOSONG !"
yea. itu yg aku mencarut dan merepek kat kedai tu.
masa mulut aku terkumat-kamit ckp psl menatang tu, ad pakcik nampak auw.
pastu dye geleng kepala dia. *alamak, kantoi sudaa.
eh eh pakcik nie, agak2 na kene juga ka?
mcm xde org lain kau na pandang!
saba je aku time tu weyh.
naseb mama and abah xnampak ! HAHA
TERBAIK WOKK ! :D