01 December 2010

Hari yg menarik !

eh, kau da baca tajuk kat atas?
uit, dah ek? yea bagus !
HAHA na tau kenapa? 
sbb arinie best sngat. * i mean malam la !

1. Dpt kwn baruu.

yea babe. nampak awekk kat atas tu?
comel kan, cute kan?
HAHA dia lah kawan baru sayaa !
nama dia -ANIS-
dia jadi kawan baru saya pada ari ISNIN ( 29.11.2010 ) pada jam 0459 ptg.
saya kenal dia dgn meng-KOMEN status dia.

status dia : offline *sebentar
saya komen : bersama Zig Zag.

and then, kami borak la mcm org yg baru na berkenalan.
best owh borak dgn Anis nie. *aku sukaa !
p/s : tolong jangan kecewakan Anis okayy?!
dia kawan saya. kalo saya tau, siap hampa.
Anis , iloveyou kawan !

2.Kakak Adyla Afyfa yg menarikk.

uih, berkenan kaa? :D
jangan ambil dia! ini kakak saya okayy.
comel kan? awwww. thank you for admit it.
kenapa saya kata dia menarik?
sbb dia mmg menarik la weyh. :D
actually diaa menarik sbb dia nie comel, suka buat lawak ( utk saya la ), happy ikut mood.
HAHA happy ikut mood tu yg buat saya tertarik !
saya suka perangai pelik kakak saya sorang nie ! :D
btw, mlm nie seronok komen status dia.

status dia : 143143143143143143 YOU <3
saya komen : ehem ehem
dia balas : uhum uhum
saya komen : lagi bnykkkkk! wow ^^ sukaaa! 143 more more more and moreeeee la for you
dia balas : hahaha , more more more more moreeeeeeeeeeeeee !
saya komen : wow wow^^ its gonna be more for ya chocolate!
dia balas :  aduh , blink blink mata dah ni , moreeeeeeeeeeeee ! haha .
saya komen : adk plk blushing gilaa nie! moreeee babe. more more more moreeeeeee ♥ ♥
dia balas : xD ♥ ♥ ♥

HAHA yea. itu yg buat saya sukaa sama dia. suka berlawan lawan !
degil kakak Adyla nie :D *aku sukaa doe.
p/s : jangan ambil dia dari saya ! tolong lah. saya sayang dia.
Kakak Adyla, iloveyou kakak !

yeah, thats all ! bubye.