18 November 2010

Jamuan Kelas 2Bestari !

Pada 18.11.2010 kelas saya iaitu 2 Bestari 
telah mengadakan sebuah jamuan akhir tahun utk kelas.
woah , asal ayat aku skema nie? HAHA
okayy okayy. serius.
Class party tahun nie mmg BEST GILER.
The Best Class Party Ever la weyh !
tak percaya suda la. saya tahu anda akan jeles. HAHA
tak tahu na kata ape dah. tgk jelah yee?

watch this out !

Dlm kelas 

Dlm bilik muzik 


waktu kami kebosanan

Dlm kelas tgh dgr Jee nyanyi lagu.

Cikgu Norazalyza a.k.a my mummy !





 Cik Azalyza, Cik Suhainiza, Cik Nadiah.
my FAVORITE teachher ever.
aku sumpah weyh, aku mmg sayang kat mereka nie.
sbb apa? sbb mereka baik dgn aku ! aku suka.
jyeah HAHA Love you la cikguu !

yea. itu jela. da xlarat na tulis lagy da nie.
da malam. mau tido.
kaki sakit weyh !
okayy la.
nyte nyte.

P/S utk ckgu Azalyza : Ckgu a.k.a Mummy , saya sayang mummy.
saya tahu mummy tak akan percaya tapi saya jujur .
saya mmg sayang kat ckgu ( mummy ).
harap ckgu tak lupakan kita orang sebagai ANAK ANGKAT ckgu.
We Love You So Much !