19 November 2010

Cikgu Kesayangan Saya !

Kali nie, saya na cerita pasal seorang guru yg akan berpindah ke tempat lain pada tahun 2011 nanti.
waaaaa, :"(  saya sedang bersedih kerana akn kehilangan seorang lagi mummy angkat di sekolah saya.
tetapi tidak mengapa kerana mungkin semua ini ada hikmahnya.

saya hanya mahu mengatakan yg dia sungguh baik terhadap saya.
dia comel, cun, penyayang, baik hati and gurau-an-nya selalu mencuit hati saya ini.
tengok je la gambar Mummy saya nie.



haaa,, amacam? comel kan?
cikgu Lyza punya senyuman tu selalu buat saya tersenyum seorang diri.
saya cuma nak senyuman mcm dia sajaa laa. haih -.-
geram jugak dgn ckgu Lyza nie sbb dia comel sngat !
eh, untung Encik 'K' kerana dapat menambat hatinya tau. HAHA

Nurana dan Azalyza.
( N/A = not available ) HAHA
inilah gambar kenangan antara saya dgn guru kesayangan or my mummy angkat.
haih -.- saya nie na sngat jd seseorang yg penting utk ckgu.
kalo dpt jd ank angkat ke, adk angkat ke kan,,
 mesty saya happy sngat sngat owh. HAHA
gila la ana nie. haih =..=

Cikgu Lyza, Cikgu Lyza !
saya cuma na ckgu tahu yg saya sayang kat cikgu.
saya xmahu kehilangan ckgu mcm saya kehilangan Ckgu Ayu tahun 2009.
tp , ape na buat? ckgu pergi sbb kerja dgn bakal suami kan.
saya sedih. kekadang mood saya terganggu kalo teringat kat ckgu balik.
ckgu best, memahami kte org dan yg paling saya suka sbb ckgu COMEL SANGAT !
HAHA saya dah tak tahu mcm mana na terangkan sayang saya nie utk ckgu.
sbb kasih sayang saya nie tak boleh disentuh tp dapat dirasa. ( cewahh )
saya janji kat ckgu yg saya akan belajar bersungguh dan mendapat kejayaan yg cemerlang WALAUPUN ckgu tak ad lagy di sisi saya. :"(  Insya-Allah.
DAN saya janji akan menyayangi ckgu smpai hembusan nafas saya yg terakhir.
Most of All is THANK YOU for everything that you gave to me.
* halalkan segala bende yg ckgu ajar kat saya
* saya mintak maaf atas sumer kesalahan, salah dan silap saya pada ckgu
* tlg JANGAN LUPAKAN saya
* selalulah mesej saya ye ckgu. :)
I MISS YOU CIK AZALYZA :"(