28 February 2011

Again and again.

Nampak tak background belakang perempuan tu?
Broken heart aite? Itulah aku sekarang nie.
Bukan sbb pakwe okay. Tp sbb akak yg aku sayang.
Kali nie mmg aku terluka gilaa sbb dia ad adk angkat baru and tak bagitahu aku.
Aku tahu dia ad adk angkat baru pun dari org org yg rapat dgn aku.

Kenapa akak sanggup merahsiakan bende tu dari adik , huh?
Tahu tak berapa pedih nya hati adik bila dapat tahu semua tu dari mulut org?

Dlu aku merajuk kau pujuk tp sekarang aku merajuk kau biarkan je.
Okay finee ! Mcm nie kau layan aku. Aku tahu aku suka sngt merajuk .
Aku merajuk pun ad sebab lah. Bukan nya saja saja jee.
Now, aku na rest dari nmpk kau kat sekola. Kalo aku nmpk kau, dlm kelas mesty aku nanges.
Seriously! I'm not joking.

Hey,
FYI kan, adk angkat baru kau tu cume na rampas kau dari aku je.
Dia na sakitkan hati aku je. Itu je niat dia. Tp kalo dia ckp lain kat kau, bermakna apa yg dia ckp tu adalah PROPAGANDA semata mata. Sbb dah ad org lain yg terkene sebelum kau.
Be careful with HIM ! This is my first and last warning.

Nt kalo kau dah terkene, tolong JANGAN CARI AKU !!!

* Chill Ana , Chill ! *