30 January 2011

Tahniah !

Harini adalah hari bersejarah utk cikgu kesayangan saya -Cik Norazalyza-
Ohh silap ! Sekarang dah jadi -PUAN NORAZALYZA-
Kerana , beliau telah menjadi milik -ENCIK KHAIRUL ANUAR-
Awwwwh! Saya doakan ckgu bahagia dgn suami ckgu. Aminnn!

Btw , ckgu cantik gilaa doe td. Lawa gilaa beb!
Muka mcm patung and tak nmpk mcm ckgu Norazalyza yg saya kenal pungg. Lain gilaa.
First tgk dia, saya ingt salah rumah doe. Rupanya mmg betul itu dia. HAHA.

And, na cari umah ckgu nie bukan nya susah tahu?
SENANG gilaa. Banyak kali jugak lah saya sesat na cari rumah dia. HAHA.
Naseb jumpa kain rentang yg ad gambar ckgu and husband nie.
Loading....
Ohh yea, itulah gambar yg saya jumpa masa cari rumahnya yg terletak di Pantai Puteri.
Haaaa, akhirnyaa dapat jugak jumpa dgn ckgu yg comel nie walaupun hujan melimpahi dunia ini dgn rahmat pada hari perkahwinan nya. Alhamdulillah.

Nie plk gmbr gambar mlm semalam iaitu malam AKAD NIKAH beliau.
Loading.......
Awwwwh! Comelnyaaa. Mmg secocok lah. Bak kata pepatah 'Bagai pinang dibelah dua'.

P/s to cikgu : TAHNIAH Puan Azalyza and Encik Khairul Anuar!
Saya doakan kebahagiaan ckgu and uncle berpanjangan hingga ke akhir hayat. Aminnn!
Btw, td saya na peluk ckgu but ckgu dah lawa, dah cantik. Nt kalo kene peluk dgn saya, abes make-up ckgu sumer tertanggal. HAHA!
Btw, IMISSYOUALOT and ILOVEYOUSOMUCH !
Jangan lupakan saya ye cikgu? Saya sayang cikgu sngat sngat. Muahh <3 <3


P/s to 2 Bestari : Puan Azalyza kita kirim salam ! Thats all.