07 January 2011

Im back


Heyy Blogger, Ladies and Gentlemen.
Sorry for the late late late update.
Haha. Actually aku malas gila na update blogg nie.
Payah tahu? Haha.

Okayy first,
Aku na ucap Happy New Year dlu sbb aritu aku busyy gilaa.
Second,
Aku kembali ke sekola dgn peralatan dan pakaian lama.
*act aku yg xmau beli baju baru. Sbb baju lama muat lagi.
Third,
Masuk sekola ad budak baru bernama -SITI NOOR MARCELLA-
Sedap nama dia aite? Tp susah na sebut. Haha.
Orang dia mcm mana?
Okayy, dia Comel, Cantik, Baik.
Yg tak baik tu, bia aku je yg tahu. Okayy?
Jgn na menggedik tnye aku mcm mcm. Tampar kang.
Hahaha. Huh? Apa kau ckp? Na aku upload gambar dia?
Ohh boleee jeee. Bolee sngat. Bole blahh !
Private la doe. Aku baru na jd kwn dia nie.
Nt nt aku bg tau psl dia kat korang ea? Tunggu dgn kesabaran. 
Last, 
Aku penat gila babeng. Tp xmau tido. Na abes kan homework arinie jgk.

Okaihh, itu jee. Cukup la erkk?
Aku penat, pening, gila , bangang, bengap.
Sumer da smpai dahh. Haha. Daaa guyss.