24 December 2010

Sengal

harinie adalah hari gila adik aku - NUR ELYANI -
entah ape ape lah dia tu.
keje na sakat orang je.
hari nie mangsa dia ramai weyh
Along , Mama , Aku and anak jagaan mak aku.
pergh, dia kenekan kita org mmg kaw-kaw babe.
HAHA first yg kene anak jagaan mak aku.
dia buat apa kau tahu?
dia tenung je bdk kecik tu smpai budak tu menangis melalak-lalak.
second, aku pulak.
masa tu aku tgh sedap-sedap dok kat halaman rumah smbil nyanyi lagu Ashley Tisdale * my favie singer
tetibe dye dtg sergah aku. naseb xde sakit jantung !
aku mara dia, then dia bole pulak mengejek aku.
perh, mmg darah aku naik masa tu. tp aku control. ;)
third , along and mama * serentak kene.
dia org tgh borak borak kat dapur, adk pulak baru lepas mandi.
kau tahu dia buat apa?
dia gelek gelek kat depan mama and along.
then mama jerit ' Hoi ! kau kenapa? na masuk hospital org gila ke? '
adk wat xtahu je. along dtg cubit dia.
dia jerit ' Woi ! Aku baling bantal kang. Bodoh betul ! '
then dia buat balik gaya Inul gelek kat depan mama and along.

haha. mmg gila la adk aku nie. naseb dia bole control lagi tu.
kalau tak, abes smpai kat luar rumah dia gelek !
HAHA okayy lah. thats all.