04 December 2010

Not in the mood.

im NOT IN THE MOOD doe sejak ari Isnin aritu smpai arinie.
tak tahu kenapa.
tp bukak fb org tnye mcm mcm, 
aku jwb mcm aku xde masalah je.
tp sebenarnye MMG AD MASALAH !
maaflah kalau aku xbg tau korang.
sbb aku xsedia na bg tau.
*mak aku ad ckp, kwn nie xbole dipercayai sngat !
dan aku pegang kata kata tu.
sbb apa?
aku penah kene mcm nie sebelom aku jaga mulut aku.
skunk aku try na jaga mulut aku nie bia rahsia aku xterbongkar lagi.
and THANKS tok org yg dah buat aku bergaduh dgn org lain.
sbb MULUT TEMPAYAN kau tu, aku jadi mangsa !
TERIMAKASIH sbb TABUR FITNAH !
aku hargai itu beb. tahun depan buat lah lagi oke?
aku dah sedia dah kene fitnah lagi.
*kakak aku ckp, Allah sentiasa berada dgn org yg teraniaya.
yea, kau dpt DOSA aku plk dpt PAHALA !
bagus dgn tindakan kau tu. lakukan lagi ye kwn !
u're my first BITCH in my life.