24 December 2010

Gigil

Bersemangat na beli buku nie.
tetibe kakak parking kat luar sekola.
dlm hati ' Ish, asal parking kat luar?! Jauh la na jalan masuk dlm. '
fyi, dari pintu pagar na g koperasi, sumpah jauh dlm 100 meter mcm tu.
penat aku berjalan dgn adk aku. masa jln tu, na je aku sepak adk aku tu.
bnyak sngat mulut dia. bising ckp psl itu ini.
dah la aku tgh menggigil masa tu.

smpai koperasi, nampak Teha tgh layan sorang Uncle nie.
HAHA then aku ckp kat akak Nadia yg aku na list buku form 3. * dgn suara yg malu malu and takot sikit
dia bagi, pastu aku mintak pen pulak. * malu gilaa na mintak + tgn aku mengigil
then, dah siap tanda tanda aku pulang balik list tu. akk tu pun amek la buku yg aku dah tanda.
then na bayar tu, Teha nmpak tgn aku mengigil
Teha tnye ' Ana ! Kau mengigil eh? '
Aku bisik ' Janganlah ckp kuat kuat. Malulah doe. Heee. '
dah amek duit aku terus blah. then aku txt Teha 
' Kau nie mmg na kene kan? Cakap kuat-kuat asal , dah tau aku mengigil. Ish kau nie. Sumpah malu gila aku td. '
Teha balas ' HAHA sorry sorry. Aku cakap je. Heee '

: sumpah malu gila aku lepas Teha tegur aku . lepas tu, aku terus lari keluar pagar aku g kat kete.
dlm kete tu, aku gelak sorang sorang ! HAHA