28 November 2010

Siti Nurhaliza dan Kridayanti.

haaa, na tau asal aku tulis title tu ?
sbb mereka adalah IDOLA saya. (:
mereka DIVA yang sangat dikenali seluruh dunia.


mereka ini juga menjadi CONTOH kepada saya supaya
menjadi kawan yg sejati yg bermaksud :
tetap bersama atau bersatu sama ada sedih atau gembira , suka atau duka.
mereka sungguh HEBAT bagi saya.
sebab apa?
sebab mereka HEBAT, tak bnyak KONTROVERSI 
dan yg plg penting mereka SAHABAT SEJATI.
na bukti? bnyak babe ! see this. (:




mereka MESRA bersama right? 
awwwwwwwww. saya na rasa mcm tu jugakk !
 SAHABAT SEJATI yg boleh dianggap sebagai FAMILY jugak.
mesty BEST SESANGAT kan?

sebab itulah saya na mcm mereka.
*memahami antara satu dan lain
*sentiasa bersama samada suka atau duka
*tidak memungkiri janji yg dibuat
*tidak meng-HINA antara satu dan lain
*berbincang bersama utk menghadapi sesuatu masalah

SERONOK kan kalo dpt kwn mcm tu?
saya tak dapat bayangkan kalo saya dapat kawan mcm tu.
sungguh indah nya dunia ini kalo semua nya berkelakuan mcm tu.

anda mcm ADIK BERADIK wahai Untie CT and Untie KD.
HAPPY EVER AFTER !